تحلیل اطلاعات

تحلیل اطلاعات
اینکه از دنیای دیجیتال چه می‌خواهید و چه انتظاری دارید بسیار مهم هست، چگونه کسب و کار خود را آنلاین کنید و کاربران را به فضای مجازی خود دعوت کنید! در اولین مرحله لازم است یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید، بدین منظور لازم است تا انتظارات خود را واقع‌بینانه تعیین کنید و به‌خاطر بسپارید خیلی زود انتظار نتیجه نداشته باشید! برنامه‌ریزی برای حضور دیجیتال و جلب توجه آنلاین ممکن است کمی طول بکشد. موتورهای جستجو زمان می‌برد تا شما را پیدا کنند، در این زمان لازم است شما برنامه بازاریابی دیجیتال خود را پیاده سازی و بهبود بخشید و سعی کنید اهداف غیرواقعی را که بعید به نظر می رسد، سریعاً پیدا کنید. بخش مهمی از هر برنامه آنلاین این است که آنچه را که انجام می‌دهید و پیاده نموده‌اید اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که همه چیز درست کار می‌کند. این «تحلیل» نامیده می‌شود و می‌تواند به شما نشان دهد که مردم چگونه وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند و وقتی به آنجا می‌رسند چه می‌کنند. دانستن اینکه بازدیدکنندگان آنلاین شما از کجا آمده‌اند، می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید کدام یک از کمپین‌های بازاریابی شما موثرتر بوده‌اند و کدام یک کارساز نیستند. اگر بدانید زمانی که کاربران در وب‌سایت شما وارد می‌شوند چه می‌کنند، می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید سرمایه‌گذاری شما در بازاریابی دیجیتال بازگشت مناسبی داشته است یا خیر. به عنوان مثال در وب‌سایت خود، شما فقط به‌دنبال این نمی‌باشید که کاربران صفحه اصلی خانه را پیدا کنند! ممکن است بخواهید آن‌ها کارهای دیگری نیز انجام دهند، کارهایی مانند: تماشای ویدیوهای هوشمندانه، ارسال پیام، خرید محصولات فروشی یا دریافت مسیرهای رانندگی به مقصد شما. یادآوری این نکته مهم است که دنیای آنلاین دائماً در حال تغییر است. ابزارها، فناوری‌ها و تاکتیک‌های جدید تقریباً روزانه به‌وجود می‌آیند، بنابراین یک برنامه خوب مفاهیم اساسی که اغلب تغییر نمی‌کنند را با آینده‌نگری ترکیب می‌کند تا با جدیدترین و بهترین‌ها همراه باشد. همجنین لازم است وقتی چیزی در کسب و کار شما تغییر می‌کند، مطمئن شوید که دنیای آنلاین شما نیز به روز است. برای اینکه خود را برای موفقیت آنلاین آماده کنید، باید قبل از جهش و حرکت بتوانید به آن نگاه کنید. از جستجو برای بهبود برنامه خود دست نکشید! یک برنامه خوب سه چیز را در نظر می گیرد: اول، اهداف آنلاین خود را بشناسید و انتظارات واقع بینانه برای خود تعیین کنید. در مرحله بعد، از تجزیه و تحلیل برای ردیابی و اندازه گیری کارهایی که انجام می‌دهید و نحوه عملکرد آن استفاده کنید. و در آخر، همیشه به‌روز باشید و خود را با تغییرات فناوری و صنعتی که در آن کار می‌کنید سازگار کنید.learndigital.withgoogle.com
بازاریابی آنلاینکسب و کار آنلاین داشته باشید | گام اوليكشنبه 24 مهر 1401
شروع آنلاین شدنکسب و کار آنلاین داشته باشید | گام اولسه‌شنبه 10 اسفند 1400
اهداف آنلاین شما!کسب و کار آنلاین داشته باشید | گام اولدوشنبه 25 بهمن 1400