موقعیت آنلاین خود را تعیین کنید

موقعیت آنلاین خود را تعیین کنید
اکنون شما را با تمام راه‌هایی که می‌توانید حضور آنلاین داشته باشید آشنا می‌کنیم، از وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی گرفته تا معرفی کسب‌وکار بر اساس موقعیت مکانی. واضح‌ترین راه برای «دیجیتال شدن» داشتن یک وب‌سایت است. سال‌ها پیش وب‌سایت‌ها چیزی بیش از یک بروشورها آنلاین نبودند، و از هر کسب‌وکار چه کسی، چه چیزی و کجاست را توضیح می‌دادند. وب‌سایت‌های امروزی می‌توانند کارهای بسیار بیشتری انجام دهند. سایت شما می‌تواند به افراد کمک کند تا در خصوص مطالب مرتبط با فعالیت شما جستجو و تحقیق کنند، با کارشناسان چت کنند، نظرات سایر مشتریان را بخوانند، ویدیوهای متعدد و متنوعی را تماشا کنند، چیزهایی بخرند، سفارش‌ها را پیگیری کنند و خیلی چیزهای دیگر. اگر تصمیم دارید که یک وب‌سایت برای شما درست و منطقی کار کند، نکته کلیدی این است که سایت شما واقعاً باید چه کاری انجام دهد تا از اهداف تجاری شما پشتیبانی کند؟! البته، انجام تجارت آنلاین بدون وب‌سایت نیز امکان پذیر است. برای مثال، اگر صاحب یک کسب‌وکار بسیار سنتی هستید فقط کافیست مشتریان موقعیت مکانی شما را بیابند. در این کسب‌وکار داشتن وب‌سایت به مشتریان کمک می‌کند تا در میان مشاغل مشابه و نزدیک شما انتخاب بهتری انجام دهند، این انتخاب می‌تواند کسب‌وکار شما باشد. برخی از کسب‌وکارها با استفاده از سرویس‌هایی مانند Google My Business و Bing Places برای معرفی موقعیت مکانی و توضیحات اجمالی خود در موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند. این سرویس‌ها به شما اجازه می‌دهند جزئیاتی مانند توضیحات، نقد و بررسی‌ها، نقشه‌ها و تصاویر مرتبط با خود را منتشر کنید. همچنین می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی به عنوان حضور دیجیتال خود استفاده کنید. مردم در سراسر جهان از صفحاتی نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر برای تکمیل مسیرهای ارتباطی یک وب‌سایت استفاده می‌کنند. راه دیگری که می‌توانید به صورت آنلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنید، از طریق تلفن همراه آنها است. احتمالاً برنامه‌ها یا بازی‌هایی را روی تلفن همراه خود دانلود کرده‌اید. شما می‌توانید این برنامه‌ها را خودتان بسازید و با اهداف مختلف به مشتریان ارائه دهید. برنامه‌های موبایل می‌توانند از قابلیت‌های منحصربه‌فرد دستگاه تلفن همراه مانند GPS، نقشه‌برداری و تلفن برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند. برنامه‌های تلفن همراه اغلب به‌عنوان ابزار وفاداری استفاده می‌شوند، تا مشتریان فعلی و مکرر را تشویق کنند که دوباره برگردند! بنابراین چه از یک وب‌سایت، ثبت موقیعت مکانی کسب‌وکار، رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های تلفن همراه یا همه موارد فوق استفاده می‌کنید، نکته این است که تصمیم بگیرید می‌خواهید مشتریان چه کاری انجام دهند، سپس فضایی ایجاد کنید که آن اهداف را محقق کند. این موارد با هم به عنوان ویترین دیجیتال شما عمل می کنند، فضای شما برای تعامل آنلاین با مشتریان.learndigital.withgoogle.com
بایدها و نبایدهای طراحی سایتکسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازیدشنبه 10 دی 1401
سایت خود را ساده کنید!کسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازیددوشنبه 5 دی 1401
وب‌سایت‌ها و اهداف کسب و کار شماکسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازیدجمعه 2 دی 1401
آنچه برای وب‌سایت نیاز داریدکسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازیدپنجشنبه 24 آذر 1401
وب‌سایت چگونه کار می‌کند؟کسب و کار آنلاین داشته باشید | وب‌سایت خود را بسازیدشنبه 12 آذر 1401