تبلیغات در موتورهای جستجو

تبلیغات در موتورهای جستجو
آماده‌اید تا کمی در مورد تبلیغات در موتورهای جستجو بیاموزید؟ ما نحوه عملکرد تبلیغات در موتورهای جستجو را در این پُست بررسی خواهیم داد که SEM یا بازاریابی موتور جستجو نامیده می‌شود. توضیح خواهیم داد که چطور SEM موثر است و چگونه کسب و کارها برای نمایش تبلیغات رقابت می‌کنند. تصور کنید به دنبال یک کافی‌شاپ برای اوقات فراغت خود در اینترنت می‌گردید، پس از جستجو در گوگل صفحه‌ای پر از گزینه‌های متعدد و متنوع به شما نمایش داده می‌شود. گزینه‌هایی شامل نقشه، تبلیغات و نتایج جستجو. برخی از این نتایج با فرمول ارگانیک موتور جستجو انتخاب شده‌اند و نمایش داده می‌شوند. این صفحات مرتبط ترین صفحات وب هستند که موتور جستجو می‌تواند برای این جستجو پیدا کند. بخش‌های دیگری که می‌بینید تبلیغات هستند. اگر چند لحظه وقت بگذارید و تبلیغاتی را که می‌بینید با تبلیغات یک مجله چاپی مقایسه کنید، ممکن است متوجه یک تفاوت بزرگ شوید شما فقط تبلیغات آن‌چه را می‌بینید که به‌دنبال آن هستید! شما تبلیغاتی برای چیزهای غیرمرتبط نمی‌بینید، و جالب اینجاست که تبلیغات کاملاً شبیه به نتایج ارگانیک به نظر می‌رسند. این ویژگی چیزی است که تبلیغات جستجوی پولی را بسیار موثر می‌کند. مهمترین کار یک موتور جستجو این است که نتایجی را که به دنبال آن هستند به مردم نشان دهد و این به تبلیغات نیز گسترش می‌یابد. تبلیغاتی که می‌بینید مکمل صفحه نتایج جستجو هستند، با یک هدف نهایی برای کمک به جستجوگر برای یافتن آن‌چه به دنبالش است. حالا ببینیم تبلیغات موتور جستجو دقیقاً چگونه کار می‌کند؟ چندین مدل وجود دارد. بیایید نگاهی به آن‌ها داشته باشیم. هر بار که شخصی جستجو می‌کند، تبلیغ کنندگان برای فرصت نمایش تبلیغات خود با یکدیگر رقابت می‌کنند. این در میلی ثانیه اتفاق می‌افتد و جستجوگر جزئیات فرآیند را نمی‌بیند، فقط آن‌هایی که در رقابت برنده شده‌اند را می‌بیند. تبلیغاتی که در صفحه ظاهر می‌شوند! چگونه موتورهای جستجو تصمیم می‌گیرند که چه کسی برنده شود؟ اجزای اصلی قیمت پیشنهادی و کیفیت هستند. قیمت بر اساس پیشنهاد حداکثر مبلغی است که یک تبلیغ کننده حاضر است برای یک کلیک روی یک تبلیغ بپردازد. اگر شخصی روی تبلیغ کلیک کند، مبلغی معادل یا گاهی کمتر از قیمت پیشنهادی از تبلیغ‌کننده دریافت می‌شود. اگر تبلیغی در صفحه نمایش داده شود اما کسی کلیک نکند، هیچ هزینه ای برای تبلیغ کننده ندارد. در حالت ایده‌آل، پیشنهادها با ارزش کلمات کلیدی برای کسب‌وکار مطابقت دارند، اما مقدار آن نهایتاً به عهده هر تبلیغ‌کننده است. میانگین قیمت پیشنهادی صنعت به صنعت و کلمه کلیدی به کلمه کلیدی متفاوت است. پیشنهادها مهم هستند، اما کیفیت نیز مهم است. برنده شدن در حراج همیشه منوط به داشتن بالاترین پیشنهاد نیست. موتورهای جستجو به تبلیغات و کلمات کلیدی مرتبط با جستجو پاداش می‌دهند! در واقع، این امکان وجود دارد که تبلیغات مرتبط حتی با قیمت‌های پایین‌تر، نقاط بالاتری را در صفحه نتایج جستجو به دست آورند. با یک کمپین تبلیغاتی جست‌وجو که به خوبی ساخته شده است، می‌توانید در لحظه‌ای که مشتریان به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید، دسترسی پیدا کنید.learndigital.withgoogle.com
جستجوی ارگانیک!یافتن کسب‌وکارتان را آسان کنید | بهینه‌سازی جستجوچهارشنبه 6 ارديبهشت 1402
موتورهای جستجو و دیدن وب‌سایت‌هایافتن کسب‌وکارتان را آسان کنید | بهینه‌سازی جستجودوشنبه 15 اسفند 1401
موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟یافتن کسب‌وکارتان را آسان کنید | بهینه‌سازی جستجوجمعه 5 اسفند 1401
اصول اولیه موتورهای جستجویافتن کسب‌وکارتان را آسان کنید | بهینه‌سازی جستجوشنبه 22 بهمن 1401